24 Ekim 2013 Perşembe

Tulum Modelleri

Selammm takipçilerim, nasılsınız bana yine bir pazartesi sendromu geldi. İnşallah sizde benim gibi düşünmüyorsunuzdur neden derseniz bu olay benim enerjimi alıyor ama sizlerin beni takip ettiğinizi bilmek bana iyi geliyor.  Neyse ben lafı uzatarak sizleri sıkmak istemiyorum ben yavaş yavaş konuma gelmek istiyorum. Benim konum sizinde beğenip takip ettiğiniz tulum modelleri hakkında sizleri bilgilendirmek istiyorum. Son birkaç yıldır en çok tercih edilen modeller arasında yer aldı. Bu yaz aylarında mutlaka her kadın almıştır ve dolabında mevcuttur. Sıradan elbiselerden sıkılıp farklı arayışa geçenlerin kurtarıcısı olmuştur incecik kumaşlara sahip bu parçalar sonbahar modası içinde vazgeçilmez bir yer almıştır. Bu sezonun hit detayları çiçek desenli kumaşlar oldukça sık kullanılıyor. Bu model desenler bu yıl farklı kıyafetlerinde dış yüzü oldu ve modası sonbahar mevsimimde de devam ediyor. V yaka kesimlerde tulumlarda yoğun kullanılıyor. genellikle tulumlar yazlık beldelerde daha fazla kullanıldı. Plaj şıklığını da tulumlar oluşturdu.



    Bir gece şıklığını tulum elbise modelleriyle tamamlayabilirsiniz. Bu tarz davetlere giderken genellikle straplez modeller tercih edin boyun ve göğüs bölgesini gerçekten hoş gösterir üstünüze hoş duran çok şık bir ceket tercih edebilirsiniz altınıza da topuklu ayakkabıyla oooh çok güzel oldu:) sizce de öyle olmadı mı? Tabi ofis kombinleri unutulmamalı ofis alanı kıyafet seçimi zor olan bir ortamdır bu ortam için bir seçenekte tulum modelleri onların kurtarıcısı olmuş durumda tek parça olduğu için kombin şansı çok yüksek ceket ve hırkalarla çok hoş olmaz mı? Ayrıca kot tulumda benim favorim arasında hem spor hem de rahat modelleriyle bizlerin kalbini çalmıştır. Ayrıca bu model hamile bayanların en çok tercih ettiği parçalar arasında. Tulum şort modelleri özellikle bu yaza damgasını vurdu çok hoş ve günlük kullanıma uygun altına parmak arası terlik giyerek istenilen rahatlık sağlanmış olur. Bu sezon tulum kullanımı fazlaydı hatta ünlülerin tercihlerinde bu yönde ilerledi. Tasarımcıların koleksiyonunda bayan tulumlarına çok yer verildi ve bu modanın devamını diliyorum:) günlük kombinler yapmak artık sizin içinde zor olmamalı bu yıl bizim için kolaylık yılı demek yanlış olmaz. Benim sizlere son tavsiyem daha çok modele ve tasarıma ulaşmak istiyorsanız hiçte zor değil bunun adresi netmoda.com aradığınız her şey burada bakmanızı şiddddetle tavsiye ederim. Benden bu kadar öpüldünüzJ


mor tulum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder