28 Ekim 2013 Pazartesi

RAHAT, PRATİK, ŞIK YENİ TREND TULUMLAR


Merhaba kızlaaar, bugün sizlere benim çok sevdiğim tek parça bir kıyafet olan tulumlar hakkında bir post hazırlıyorum. Malum havalar soğuk, yün hırkamı giydim, altımda pofuduk patiklerim çayımı da aldım yanıma geçtim laptopumun başına ve başlıyorum yazıma. Ben yaz kış demeden tulum giyenlerdenim. Hem çok rahat ediyorum, hem kendimi çok iyi hissediyorum, hem de şık ve havalı buluyorum. Zaten oldum olası tek parça olan kıyafetleri sevmişimdir. Eğer siz de benim gibi tulum severlerdenseniz bu postumu zevkle okuyacağınızı tahmin ediyorum. Kolay ve pratik kullanımı olmasının yanın da her yerde giyilebiliyor olmaları da kadınların yeni sezonda en çok ilgi gösterdiği kıyafetlerden olacağı kesin.
Biryıldızol Beyaz Tulum


İster gece ister gündüz olsun tulumları farklı kombinler yaparak giyebilirsiniz. Yaz aylarında mutlaka herkes yarım kollu, kolsuz ve straplez modellerinden alıp gardroplarına eklemiştir. Şimdi sonbahardayız ve yine tulum tercih edebilirsiniz. Hatta artık kışında tulumdan vazgeçemeyeceğimizi yaptıkları defilelerle modacılar bize çıtlattı.:) 2013-2014 yeni sezonunda siyahlar,lacivertler,bordolar olduğu kadar çarpıcı renkler de tulumlarda tasarlanmış. Önden düğmelileri, fermuarlıları ya da yandan fermuarlı modelleri tercih edebilirsiniz. Dar paçalıları olduğu kadar bu sezon da bol paçalıları da sık sık görebilirsiniz. Zımbalı, altın düğmelileri ve işlemeli olanları bu sezon dikkat çeken detaylar arasında. Kış için hazırlanan tulumlar da görüntü itibari ile gömlek pantolon havasında. Kemerli ve kemersiz olanları da var. Altına önümüz kış olduğu için bootilerle kombinlemenizi öneririm. Gündüz için önerim bunlar olacağı gibi gece bir davete giderken, yemeğe giderken, arkadaş toplantıların da biraz daha farklı ve abiye modellerini tercih edebilirsiniz. Gece giyeceğiniz vakit biraz daha iddialı modelleri ve renkleri tercih edebilirsiniz. Hatta gece dışarı çıkıp clublere gitmeyi sevenlerdenseniz yaz olmamasına rağmen straplez giymenizi tavsiye ederim. Nasıl olsa üstünüze kalın birşeyler alırsınız hatta imitasyon kürk ceketleri üstünüze alırsanız çok güzel görüneceğinizden eminim. Fakat altına mutlaka topuklu bir ayakkabıyla tamamlamalısınız bu kombininizi. Takıları da unutmayalım. Gündüz kombininizde saat ve bileklik önerirken gece kombininiz de şık ve büyük küpelerden kullanabilirsiniz aksesuar olarak. Paçaları uzun ve bol olanları platform topuklu ayakkabılarınızla giyerseniz boyunuz olduğundan uzun görünecektir.

Biryıldızol Pembe Tulum



Şık ve sıradışı olmak isteyenlere tulumlarla ilgili yazacaklarım şimdilik bu kadar. Ama şimdilik bu kadar tekrar görüşeceğiz yeni postumuz da tabii ki. Tulum gibi rahat bir parça bu sezon tren olmuşken onu sık sık kullanın derim. Tekrar görüşmek üzere hoşçakalın sevgili takipçiler. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder