26 Temmuz 2013 Cuma

Tulum Şıklığı

Selaaam canım takipçilerim, bu güzel son iş gününden hepinizi selamlıyorum ve öpüyorum. :)) Keyifler nasıl bakalım, yaz günü keyiflerinizi sıkmıyorsunuz demi. :)) Hem bugün haftanın son günü yarın hafta sonu yani çalışan içinde çalışmayan içinde güzel bir vakit demek bu. :) Bu postumda size tulumdan bahsediyorum, ah o tulumlar yok mu ah! Tamamen seksilik göstergesi bence, tabi bazı modellerini seçince öyle. :)

Çok garip fakat tulum deyince benim aklıma eskiden çok yakın olan bir kız arkadaşım geliyor, şuan görüşmüyoruz fakat, kızın vücudu gerçekten çok güzeldi. Bir tane tulumu vardı, kot tulum, o kadar şıktı ki, ben giydim bana öyle güzel olmadı, oturmadı, yanlar biraz çıktı vs. Ama işte onda resmen mankenlerde ki gibi duruyordu. Altına da dolgu topuk ayakkabı giyiyordu of miis.. :) 

İşte o yüzden tulum kıyafet modellerine iyi bakmak lazım ve vücuduna uygun olanı almak lazım. Bu nokta oldukça önemli. Çok fazla tercih edilen modellerinden birisi de abiye tulumdur. Yaaz gecesinde eğlence için birebir kıyafettir ve çok şıktır çok fazla tercih edenler oluyor. 

Bu yaz gününde biraz ferahlamak için kesinlikle tulum tercih etmelisiniz, kumaş olan tulumlar o kadar güzel ki kumaşları ince, yapışmıyorlar, efil efil esiyorlar! Tam yaz günü kıyafeti valla hele o kısa olanlarına bayılıyorum ya, bu yaz gününde uğraşmıyorsun hiç, ben şahsen terlemiyorum bile onlarla. :)) 

Tulumlarda genel olarak uzun askılı çantaları tercih ediyorum, eğer tulum kısaysa büyük çantalar daha hoş duruyor tabi orası ayrı. :) Uzunlarda topuklu ayakkabı daha hoş ve şık duruyor, göz alıcı oluyorsunuz. Bir de simsiyah olan tulumlar var fakat yaz gününde sanırım uygun düşmez, rengarenk birbirinden güzel desenli tulumlar varken gidipte siyah almam açıkcası söyleyim. :))

Takı olarak daha büyük kolyeler, iri iri renkli bileklikler, renkli küpeler, hoş duracaktır. :))Tulumların en güzel tarafı da her türlü takıyı kaldırmasıdır heralde, tabi gidileceği ortama göre takmak önemli. :)

Yazımın faydalı olmuş olmasını umuyorum. Kendinize çok iyi bakın. Bir sonra ki yazıda görüşürüzzzz kuzular.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder