17 Temmuz 2013 Çarşamba

TULUM SEVDASI

Selam arkadaşlar,
Tulum modellerini anlatmaya devam edeceğim bir diğer yazımla daha karşınızdayım. Şu yaz aylarında giymeyi en çok sevdiğim seyler bir elbiseler bir de tulumlar. İki parça giymek bana çok yorucu geliyor bu sıcakta. Tulumların ince kumaştan olması da her zaman tercih sebebim oluyor. Tulum modellerinde bu sene öne çıkan modeller önden dökümlü belinde de kumastan veya deri kemeri olanlar oldu. Kısa tulum modelleri olduğu kadar uzun tulum modellerini de mağazalarda sıkça görmüssünüzdür bu yaz. Son bir kaç yazdır uzun etek ve uzun tulum modası oldukça yayıldı. Bu da sanırımtesettürlü bayanların yüzünü güldürmüştür. Çünkü artık yaz ayı olmasına rağmen tüm ünlü markalarda tesettürlü bayanlar da kendilerine göre kıyafet bulabilirler.
Açıkçası tulum denilince benim aklıma hemen batik mağazası geliyor. Benim daha önceki yıllar pek de dikkatimi çekmemiş bir mağaza olmasına rağmen bu trendle birlikte nerdeyse batik ten çıkmaz oldum. Özellikle indirimlerini büyük bir heyecanla bekliyorum. Böyle dediğime de bakmayın fiyatları cep yakmayan cinsten. Tulum fiyatları çoğu mağazada 150 200 tl arasında oluyor. Batik ten daha uygun fiyata bulabilirisiniz. Yaklaşık 100 tl civarında tulumlar. Tabi ki rengine desenine detayına göre bu fiyatta değişme oluyor. Ancak bir zara veya mango kadar pahalı değil. Tarzı da çok daha bohem. Bu yüzden şahsen benim tercih sebebim.
Şimdi size uzun ve kısa tulum modellerini nasıl kombinleyebileceğinizle ilgili bir kaç tüyo vereceğim canlarım. Öncelikle benim için uzun tulum modelleri genel olarak çok daha ciddi duran ve feminen bir duran bir parça. Kısa tulum modelleri de daha cıvıl cıvıl daha çocuksu. Sanki kendini polenezköydeki çimlere atıp akşam mangal yapacakmış havası içerisinde. Uzun tulumlar ise şehirli iş sahibi kadını andırıyor bana. Tabiki de bunlar sizin yaptığınız kombinlerle çok farklı bir havaya bürünebilir. Bir kaç modeller bu tezimi desteklemek istiyorum.

Miss Ipekyol Tulum


Miss Ipekyol Tulum
259 TL
181 TL

Koton Ole Çiçekli Tulum


Koton Ole Çiçekli Tulum
59.99 TL
29.99 TL

Umarım yine biraz yardımım dokunmuştur sevgili moda sever takipçilerim. Açık konulmak gerekirse bu sezon tulum ve uzun elbise modası o yüzden haydi hemen alışverişe ve dolapları doldurmaya :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder