16 Eylül 2013 Pazartesi

Yaz Modası Tulum Değerlendirme

Merhaba arkadaşlar. Bu sefer fazla ara vermeden tulum modasından konuşmaya devam. Bugün istedim ki yaz biterken yaz modasını ve giydiğimiz tulumları değerlendirelim. Tulumları nasıl kullandık? Neleri doğru neleri yanlış yaptık? Kısa tulum mu uzun tulum mu tercih ettik? Hadi beraber 2013 yaz modası neler yaptık göz atalım.
Öncelikle elbise modellerinden çok tulum giymek fit bir vücut ister. Vücut tipimiz uygun değilse bence tulum tercih etmemeliyiz. Ama maalesef tulum modası çıktı çıkalı bayanlar moda diye vücut tipine aldırmadan tulum giyer oldular. Özellikle de düz renk ve penye tulum. Vücut hatlarını fazlası ile belli ettiği için fazlalıklarınız varsa daha da belirgin ortaya çıkacaktır. Vücut tipiniz uygun değil fakat heves ettiniz ille de giymek istiyorsanız bence çiçek desenli ve daha bol görünümlü tulumlar seçin. Ben kendime tulumu çok yakıştırmıyorum. Boyum uzun kilomda fazla değil ama vücut tipime uygun gelmiyor. Bel kısmı ince ve basenleri olmayan tahta gibi vücutlara daha çok yakıştırıyorum. Ama bende heves edip geçen sene Koton'dan yaz modası siyah üzerine çiçekli bir kısa tulum aldım. Siyah sandaletlerle de kullandım. Kısa tulumların spor ayakkabı ya da terlikle kullanımını sevmiyorum mesela bence yanlış. Belki son trend ayakkabılardan bağcıksız ayakkabı olabilir ama gene de en uygunu sandalet bence. Gündelik kullanacaksak üstelik düz sandalet. Kısa tulumu akşam kullanacaksak mantar tabanlı sandaletler ya da stilettolar tercih edilebilir. 2013 yaz moda trendlerinde sıklıkla rastladık bu tür kombinlere. Benim giyim sitelerinde rastladığım kısa tulum ve ofis kombinleri vardı ki çok başarılı buldum. Blazer ceket ve stiletto tarzı ayakkabı ile ofis elbiselerine alternatif farklı bir şıklık yaratabilirsiniz kısa tulum kullanarak.
Gelelim uzun tulumlara. Kısa tulum vucüt ister dedik ya uzun tulum vücuda ek bir de boy ister. Ben uzun tulumu tabiri caiz ise manken gibi fiziklere yakıştırıyorum. Boy ve tahta gibi bir beden olacak uzun tulumu doğru taşıyabilmek için. Gerçi fiziğiniz müsait ise boyu topuklu ayakkabılar ile idare edebilirsiniz. Çünkü uzun tulum ile kesinlikle topuklu ayakkabı giymek gerekiyor. Sakın spor bir tulum deyip, renkli spor ayakkabılarla falan kombinlemeye kalkmayın! Spor görünümlü bir tulum bile olsa ayağınıza düz ayakkabı olarak sandalet tercih etmelisiniz. Ben bu sene Pull&Bear den yine çiçek desenli açık renk uzun tulum aldım. Diğer tulumlardan farkı dar paça geliyor ve paçaları kısa. Bu yüzden bodrum sandaletle de rahatça kombinleyebildim.
Son olarak sizinle yaz modası ve tulumlardan konuştuktan sonra sonbahar kış modası tulumlarla  devam edecektir elbet. O zaman bugünü sonbahara uygun tulum modasından çok şık üstelik 2 alternatifli bir kombinle kapatalım. Kalın sağlıcakla...


bir tulum iki ceket  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder