12 Ağustos 2013 Pazartesi

Bu Yazın Trendi Tulumlar

Merhaba arkadaşlar, hafta başından herkese selamlar umarım yeni haftanız bol neşe ve sağlıkla geçer. Bayram tatiliniz nasıl geçti umarım her şey yolunda gitmiştir. Bildiğiniz gibi bu blogta tulumlardan bahsediyorum ve yine geldik tulumlara, bayram öncesi alışveriş yapalım dedik 3 kız Kadıköy’e gittik bir alışveriş yapalım dedik, çokta güzel şeyler aldık ben aldıklarımın içinde uzun tulumu seviyorum en çok.

Uzun tulum bence hem yazlık hem sonbaharlık, ikisinde de rahatlıkla giyebilirsiniz benim aldığım daha çok yazlık tulum çünkü ince kumaş ve askılı, efil efil yani, en sevdiğimden J Bu uzun tulumların daha kalın askılı ve daha kalın kumaşlılarını aldığınızda sonbaharda rahatlıkla giyebilirsiniz, bir de uzun askılı kutu gibi bir çanta taktınız mı tamamdır demektir. J 
Uzun tulumları gece eğlencesinde ya da özel bir yere giderken bile giyebilrsiniz, ayak bileğinden lastikli tulumların altına açık topuklu ayakkabı ve hoş bir çanta ile özel geceye hazır hale gelebilirsiniz.  Günlük hayatta da babet ya da birkenstock ile tercih edebilir spor ve rahat gözükebilirsiniz.

Kısa tulumlarda ise ben spor tarzda takılmayı seviyorum, cepli kısa tulum oldukça trend ve şık. Onu giyip altına bir superga bir de spor bir çanta taktınız mı arkadaşlarınızla buluşabilir ya da şöyle bir sahilde temiz hava alabilirsiniz. Kısa tulumların diğer yani ise uzun tulumlar gibi çoğu ortama ayak uydurabilmesidir. Kendi kombinini yaparak kısa tulumla harikalar yaratabilirsin. Mesela çiçekli kısa tulumunun altına önü açık rugan ayakkabı giyip portföy bir çanta ve ışıltılı bir göz makyajı ile arkadaşlarınızla gece eğlencesine hazır olabilirsiniz. J

Tulumları Venüs sandalet modelleri ile tercih edebilir güzel bir çantayla da tamamlayabilirsiniz. Tulumla zaten genel de rahat ayakkabı modelleri giyerim ben, daha spor ve daha rahat olmak daha hoşuma gidiyor benim. J Bir de şu kutu gibi küçük askılı çantalar bugünlerde dikkatimi çekiyor çıkıp bi bakıcam J

Bugünlük benden bu kadar bebeklerim, umarım keyifle okumuşsunuzdur kendine çok iyi bakın bir sonra ki yazı da görüşmek üzere. J

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder